Nieuwe vrijwilliger?

Ben je onlangs ingeschreven als vrijwilliger bij een Zonnebloemafdeling, en lukt het niet om je account voor Mijn Zonnebloem te activeren? Dat klopt. Het kan tot circa twee weken duren eer dit mogelijk is. Je ontvangt per e-mail bericht wanneer jij gebruik kunt maken van Mijn Zonnebloem. 

Wil je gebruik maken van NOVA, dan kan dat via deze link

Hulp bij inloggen

Om je vrijwilligersaccount op Mijn Zonnebloem te activeren, doorloop je drie stappen:

1. Vul je postcode, huisnummer en geboortedatum in (er wordt automatisch gecontroleerd of deze gegevens bij de Zonnebloem bekend zijn).

2. Vul je e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord in.

3. Je ontvangt op het opgegeven e-mailadres een e-mail met een link waarmee je de aanmelding kunt bevestigen.

Geen bevestigingsmail?

Zie je geen e-mail verschijnen, kijk dan ook eens in je inbox voor ongewenste e-mail. In sommige gevallen is de e-mail daar terecht gekomen.

Foutmelding bij invullen gegevens?

Krijg je een foutmelding bij stap 1 (het invullen van je postcode, huisnummer en geboortedatum)? Dan komen de ingevulde gegevens niet overeen met de gegevens die bij de Zonnebloem bekend zijn.

Neem in dit geval (tijdens kantooruren) contact op met het Contactcentrum via (076) 564 64 64 of stuur een e-mail naar contact@zonnebloem.nl. Je wordt dan verder geholpen met inloggen.

Terug naar het inlogscherm